METALCi_08 ya benim klavye nin sag ok tusu bozuk o yüzden joistikle oynuyorum hareket fln yapamıom shift tusuda ayarlarda yok yardım lütfen...
brokenwings http://soccercenter.net/forum/konu/92309/pn/8/pp/10/sm/1083124 burda anlatıyor bendede aynı sorun vardı hallettim..