beyler benım 2.40 GHz+512 RAM masa ustunde bilgisayarım özelliklerde böyle
128mb da :: masaustu( Özellikler )( ayarlar )(gelişmiş )( bağlaştırıcı ) işte orada benım mb bellek boyutu 128 yazıyo ben oarayı 128mb yerine 256mb ekran kartı takdırsam
Conterde OpenGL olurmu ??
Bide Pasakoda SpeeDErXp kullanılırmı ?
şimdiden tşk ederim
önericeniz ekran kartı markasınıda söyleyin lütfen güçlü olsun
MSN: emo_bg_18@hotmail.com MSN den ulaşsanız daha iyi olur belki buraya geri dönemem MSN mi ekleyim saolun!!