ilk sezonumda 3 , ikinci sezonumda 4 kupa almıştım ve 3. sezonumda 5 kupa hedefime Şampiyonlar Ligi Şampiyonu olarak ulaşmış bulunmaktayım..
Önce Çeyrek Finalde Valencia ile biraz antrenman yaptık..

Daha sonra yarı finalde Lyon bizi biraz zorladı.. ama gülen taraf biz olduk..

Finalde ise zorlanmadan Arsenal'i geçmesi bildik..

Ligte ise bu sezon genelde yedek oyunculara şans verdim.. ama sonuçta değişen bişey olmadı..
