ben şuanda ikinci sezonumdayım.. özendim bende göstercem kariyerimi :)

şuanda lig maçlarında kullandığım taktiğim bu. Avrupada rakibe göre değişiklikler yapıyorum.. İlk sezonumda baya taktik denedim (hepsi kendi yapımım olan taktikleri :)) ilk sezonun sonlarına doğru bu taktiği oturttum takıma.. Tuncay transferiylede takım iyice rayına oturdu.
Bu sezon ligte işler yolunda ilerliyor.. Şampiyonlar liginde de öyle..


Ve geçen sezonki mucizevi şampiyonluk :)

beşiktaşın son maçlarına dikkat.. (en ufak bir hile yoktur.. hiç geri dönüş yapmadan oynadım şansıma böyle oldu :))

buda benim son maçlarım
