colin_1907 arkadaşlar elinde pes 6 olan arkadaşlar KONAMI-WIN32PES6OPT dosyasını upload yapıp linkini verirlerse çok sevinirim aksi takdirde pes 2008'e devam etmek zorunda kalıcam...