eraycoo sELAMLAR arkadşlar master ligin D2 LİGİNDE JUVENTUS ile oynuyorum fakat haftalar geçtikce D2 CUP gelince cup macı cıkmıyor normalde cupa görüntüse bakıyorum macım takım la ama oynatmaadn NEXT WEEK dior neden acaba bilgisi olan var mı