Venom Şu maçı kaydedip yollayabilir misin? Sağda Save yazan kısımdan kaydedip, Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2008\matches klasörü içindeki dosyayı upload edersen sevinirim.
mett34 abaooowww ula naptun cüsel gardaşum..haçen maçu dohsan dahkamı yaptun:eek: şaka bi yana o ne bea! ya hile var yada arkadaşta bedevi şansı!:D
mariohasan Golleri kimler attı yeğenim hele bir save gönder.11 oyuncu var her oyuncu 5 atsa sana maşallah maşallah böyle devam
cantona841 Orjinal Mesajı Yazan: pusu_aksami zorla inandıracak deilim eger bi iddia da bulunuyorsan,zorla da olsa inandırmak zorundasın....