fenerbahcefenerbahce arkadaslar su ingiltere logolarını yüklemeye biri yardım edemez mi hiçbiyerde anlatılan tatmin edici deil ve eminim ki bi kac arkadasta yapamadı hala bunu resimli anlatacak veya acıklayarak anlatacak olan biri yokmu :confused: