arkadaşa baş sağlığı dilemekten başka çare yok bende yarı finalde real madrid maçında aynı şeyle karşılaştım ilk maç 1-0 galip ayrıldım rövanşta 1-1 ken 90+2 verildi ama hakem sağolsun 90+5 oynattı ve son dakika golüyle elendim :D sağlık olsun
paf takım önerisine bende katılıyorum çek resti olsun bitsin :D:D:D