Arkadaşlar PES 2008 i oynayabilmek için maddi imkanlarım dahilinde X1650 ekran kartı almayı uygun gördüm.Fakat benim ram DDR ve x1650 de DDR2 war.Bu bir sorun çıkarır mı yani 512mb DDR ram e 256MB DDR2 ekran kartı takarsam bir sorun çıkar mı? Bunun yanında birde ram almayı düşünüyorum 512mb DDR ın yanına 512 mb DDR2 alırsam uyuşmazlık olur mu,sistem de birsorun meydana gelir mi? DDR çok mu önemli? Yardımlarınız bekliorum...