ben beşiktaşla başladım şuan "s" popülaritesindeyim.2012 yılındayım ve 2 yıldır istediğim bütün oyuncuları alabiliyorum.hiç transfer yapamayanlara önerilerim şunlar
**1**. transferler yalnızca devre aralarındaki ve sezon bitimlerindeki 4 ila 10 haftalık negotation periodlarında yapılır
**2.** almak istediğiniz oyuncu çok ünlüyse, örneğin: c.ronaldo,ronaldinho,essien gibi...kesenin ağzını biraz açmanız gerekiyor.bu tip oyuncularla kendi oyuncularınızdan değeri en az 10000 olanları takas edin ve üstüne de 35000-45000 arası transfer bedeli ödeyin, bu tip oyuncular için t. puanından çok aldığı maaş önemlidir.maaş olarak 4000-5000 arası bir bedel yazmalısınız.
**3.** ama alacağınız oyuncunun özelliklerini iyi araştırmanız gerekir.mesela brezilyalı ronaldo yu tonla para vererek alırsanız sonuçlarına katlanmak zorundasınız.pes2008 in en kötü forvetidir.
**4.** ilk yıllarda işinize yarayacak fakir ama gururlu futbolcuları tercih ederseniz daha çok işinize gelir çünkü sonradan satmak istediğinizde, transfer ettiğiniz fiyatın çok çok üstünde bir miktar kazanabilirsiniz.
**5.** en az 16 futbolcunuzun takımda kalması gerekmektedir
=========================================================
bu bilgiler doğrultusunda hareket ederseniz alamayacağınız futbolcu kalmaz benim şuan alamadığım tek ronaldinho var.almak istemediğim için teklifi az götürmüştüm tabi haliyle kabul etmedi.neyse çok konuştum galiba kendinize iyi bakın