Sergio Ramos 2.olarak çıkarsın bence. Leverkusen ve Galatasaray'a karşı üstünlük sağlayabilirsen, hani belki Milan'ı da bir maçta yenersen 1.ci bile olursun.
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: crdsa Şampiyonlar Ligi'nde gruplarda Milan, Galatasaray ve Leverkusen ile eşleştik. Zorlanmazsın diye düşünüyorum.
Mert__ zequinha ah be eskiden besiktas kariyerimde o wardı takımımda cok etkili bi isim olarak goruorm :)
crdsa CL'de ilk maçlar oynandı. Yeni taktiğim "tiktak" ile iyi başladık Avrupa'da. İşte Leverkusen'in yıldız forveti Hassan : Unutanlar veya bilmeyenler için genç yıldızlarım :
Hqmi ***Taktiğini nerde buldun.Link verebilir misin?Farklı sonuçlar alıyorsunda.Kobenhanv'ı resmen ezmişsin;)***
crdsa Taktiği ben yaptım. Konumun ilk mesajında tüm taktiklerim var. Sondaki "tiktak" adlı taktiğimi kullanıyorum. Mutlaka deneyin. http://soccercenter.net/forum/konu/97569/crdsa-Football-Manager-2008-taktikleri
el kun Orjinal Mesajı Yazan: WesleySneijder Taktiği ben yaptım. Konumun ilk mesajında tüm taktiklerim var. Sondaki "tiktak" adlı taktiğimi kullanıyorum. Mutlaka deneyin. http://soccercenter.net/forum/konu/97569/crdsa-Football-Manager-2008-taktikleri 8.0.2 için dimi