QURTULUSH ARKADAŞLAR BEN MASTER LİGDE ANTREMAN ARADIM BULAMADIM KENDİMİZ OYUNCULARLA ALIŞTIRMA YAPALIYOR MUYUZ? PES6 DA VARDI AMA PES2008 DE YOK HERHALDE
AzRaEL_18 masterlig de sezon bitirince antreman yapabiliosun sadece sezon bitmeden antreman yok adamım
QURTULUSH MASTERLİG BİTTİ AMA ARTREMANI ADAMLAR KENDİ YAPIO BEN ADAMLARI OYNATAMIORUM ONU NERDEN YAPICAZ?
yusuf5494 yok sadece sen adamın hangi türde antreman yapacağını seçiyorsun.mesela ben master lide gs yim.sezon sonunda sabri'ye hız çalışması, hakan'a kafa çalışması, lincoln'e frikik çalışması vs. gibi şeyler yaptırdım.ancak böle oluyor.
QURTULUSH SAĞOLASIN YA BEN PES ÇIKMADAN ÖNCE RESİMLERİNİ GÖRMÜŞTÜM ORDA ADAM İDMANA GİDERKEN TARAFTARLARA İMZA ATIODU BELKİDE YALANDIR O RESİM ÇOK SAĞOLASIN KARDEŞ
rizaa13 kardes yaklasık 8 maclık bi antreman yanı hazırlık programı var sezon aralarında.idman olarak tam hatırlamıyorum master ligde yok galiba...
rizaa13 Arkadaşlar takımızı yönetmeye girn orda kondisyon seçeneği var.isteğiniz oyuncuy istediginz antreman programını uygulayabilirsnz.mesela diyelimki rooney in top sürmesi 90 ise ona top sürme antremanı uygulattırın top sürmesi 95e kadar çıkıyor.yanlız futbolcu yoruluyor buna dikkat edin