pes 2008 medium'da görüntü de titremelere çözüm nedir arkadaşlar?
aynı ayarlarla Pes 2006 da sorun yoktu seyircilerde vardı grafiklerde güzeldi.
Ekran kartım. Ati Radeon 9800 proXT. Son driver'i resmi web sitesinden yükledim...Medium'da bir şey değişmedi!!!!
RAM : 1024MB
Intel pENtium IV 30 GB
Ana Kart: Intel PERL D865
Bu sitemle Pes 06 'YI Mükemmel oynarken pes 08'i neden oynayamıyorum?
Ayarlar - özellikler kısmını 85 HZ yaptım yine aynı...hafif böyle takılmalar oluyor
**YANİ OYUNCULARIN SAHA ÜZERİNDEKİ HAREKETLERİ KAYGAN DEĞİL SALİSELİK DURAKSAMALAR OLUYOR...**
nEdir sizce bunun çözümü arkadaşlar? DvD aldım keşke almasaydım diyeceğim şimdi yaa!!!