Arkadaşlar fm 08 sound dosyasını upload edebilecek olan varmı...Ben geçen seneki ses dosyalarını bu seneye uyarlayıp fm 08'de denemek istedim.Fakat sound dosyasının içine attıktan sonra adları normal şekilde tabiki oyunda ses çıkmamaya başladı..Anladımki dosyalar mp3 formatındaymış..Sonra dosyaları Wav. formatına çevirdim -ki fm08 sounds dosyasının içindeki herşey wav.- ama ses hala gelmiyor oyundan..Acaba yanlışlıkla bişeylermi sildim diyorum elindeki sounds dosyasını upload edebilecek varmı??