soccergenclix.net tema yaptım fifa 07 08 uyuyormuş bende 07 de bi yama yaptım onu fifa 08 uyarladım yorumlar http://uploaded.to/?id=1xcdni oyun içi ss: yorumlar
colin_1907 saol dostum eline sağlık bu background'u nasıl yapabilirim setup dosyası olarak bilgi verebilirmisin...
DJ_M.Rea Konunun **FIFA 08** bölümünde ne işi var yaw. Ya arkadaşlar, konuları oyunların ana bölümlerine yani kendi forum alanlarına yazın. **LÜTFEN..**
.Hakan. Orjinal Mesajı Yazan: DJ_M.Rea Konunun FIFA 08 bölümünde ne işi var yaw. Ya arkadaşlar, konuları oyunların ana bölümlerine yani kendi forum alanlarına yazın. LÜTFEN.. adam zaten 08 de uyduğunu sölemiş