egetef arkadaşlar pes 2008 de beşiktaşla oynuyorum gol yemesem bile son bir hafta dır sadece 2 gol atabildim yardım eder misiniz mesela taktiğim ne olsun teşekkürler
DJ_xXx oyun zamanını 5 dakikadan daha yüksek tutun... :) aklıma ilk gelen maç zamanının düşük olmasıydı. taktik olarak oyunun Beşiktaş için verdiği taktik güzel. 2 ön liberolu oyun.
egetef bu arada ben pes 2008 next gen olacak diye biliodum ama ole diil galiba(ben de ps2 var ondan bahsediyorum)
fenerbahcefenerbahce valla bende fenerbahce ile profesyonelde oynuyorum bir türlü gol atamıyorum atsamda kesin yiyorum yani 15 16ıncı sıralarda geziyorum orta seviyeye alınca da hep yeniyorum ne yapcam bilmiom