Sanirim bu oyunda bir bug..
Transfer döneminin bittigi gün tekrar lig icin oyuncu bildirilebilecegi mesaji geldi. Yeni transfer yapmadigim icin, yani eklenecek oyuncu olmadigi icin, es gectim.
Lig macina cikacak iken baktim ki hicbir oyuncuyu oynatamiyorum. Bütün listemi bilgisayar bosaltmis. Yukardaki yazimdada bir kismini cikartmisti listeden. Maca cikamiyorum, cünkü 1 tane dahi futbolcu yok oynayabilen.
Onca Lig maci, Sampiyonlar Ligine kalmis olmam vs. güme gitti.. Dikkatli olun, buna benzer hatalar oyundan aldiginiz zevki sifira düsürebilir.