Ayrton Senna Da Silva Ben bugün Schalke - Hamburg maçını seyretmek için sporx'e girdim. Maça tıkladım. Uzun süre beklememe rağmen ne görüntü geldi nede ses. Maçları nasıl seyredebilirim?
Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: alex13hleb Bi yerde servis pack 2 yüzünden öyle bi şey olduğunu okumuştum. Hönk! Olamaz yav. Seyredemeyecekmiyiz şimdi? Edit: Sporx'teki diğer videolar sorunsuz açılıyor.
aLex13hLeB Orjinal Mesajı Yazan: Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: alex13hleb Bi yerde servis pack 2 yüzünden öyle bi şey olduğunu okumuştum. Hönk! Olamaz yav. Seyredemeyecekmiyiz şimdi? Edit: Sporx'teki diğer videolar sorunsuz açılıyor. Bilmiyorum bende hepsi açılıyo . ORda yanınlanan maçları izliyorum hep
Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: alex13hleb Orjinal Mesajı Yazan: Ayrton Senna Da Silva Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: alex13hleb Bi yerde servis pack 2 yüzünden öyle bi şey olduğunu okumuştum. Hönk! Olamaz yav. Seyredemeyecekmiyiz şimdi? Edit: Sporx'teki diğer videolar sorunsuz açılıyor. Bilmiyorum bende hepsi açılıyo . ORda yanınlanan maçları izliyorum hep Bende açılan pencerenin alt tarafında "Görüntü sadece Türkiye'den izlenebilinmektedir" yazısı var. Acaba sorun bu mu? Not: ip adresim Türk.