Orjinal Mesajı Yazan: selahattin_1521
oyunun içinden edit we systemden loadla her oyuna girdiinde yapman lazım otomatik loadlamıyor
tam anlamadım ama şunu mu kastediyorsunuz:
oyuna girip aynı düzeltmeleri tek tek yeniden yapacağım. sonra kaydedeceğim.
oyundan çıkıp yeniden girdiğimde de load yapıp save yaptığım ayarları mı çağıracağım? bu şekilde mi olacak acaba?