TuNdRaLoWeR **arkadaşlar sizin benimsediğiniz faydalı olan değişik clasikten uzak bi taktik anlayışınız war mı benim bildiğim bi kaç tane war ben yazayım sonra siz yazın..4(DC)-1(DMC)-3(MC)-2(SC).....4(DF)-1(DMC)-1(MC)-2(AML-AMR)-2(SC)...4(DF)-2(DM)-2(AML-AMR)-2(SC)**
karems hami o bildigimiz 4-4-2 diamond diilmi yaw :):) Ben zor durumlarda son 15 dkda kullandıgım bi taktigi söleyem 3(dc) 1(dm) 2(mc) 2(amr)(aml) 2(sc)
forza_aslan88 eğer iyi orta saha oyuncularına sahipseniz bu taktiği tercih edin *...*...*...* 4 (cd) .*....*....*. 3 (mr)(mc)(mc) ....*...*.... 2 (amc) ......*...... 1 (fc)
gandalf3111 4(dc) 2(mc)4(fc):D eğer iyi top çıkaran ortasahanız varsa İYİ OLUR NOT:zor durumlarda kullanın:) *---*---*---* ---*----*---- *---*---*---*
R00T3RR00R son 15 dk da maçı çevirmek istiyosan 3 4 3 oynat. sol ve sağ kanatları en ileri uca ok çıkar. bekleri de kanatların yerine ok çıkar. ama arkada iyi bi savunmacı bırak. ona özel görev ata yani savunma çizgisinin en arka yerinde bulunsun. ama oraya da kaliteli adam lazım. determinations u yüksek adam koyman lazım. carvalho ve terry o işi yapıyo.
stinson 4-1-3-1-1 ---*--- -*-*-*-*- ----*---- --*-*-*-- ----*---- ----*---- Arsenale ileri hızlı ve güçlü bir forvet - iyi bir sol kanat alırsanız uçarsınız :D
CT25 ...........*........... ......*....*....*...... ....................... ...........*........... ......*....*....*...... ...........*...........
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: karems hami o bildigimiz 4-4-2 diamond diilmi yaw :):) Ben zor durumlarda son 15 dkda kullandıgım bi taktigi söleyem 3(dc) 1(dm) 2(mc) 2(amr)(aml) 2(sc) oda güzel taktik ama.başka bir tane yazim.. 4(dc) 1(dm) 3(amc) 2(sc)
RyaNBaBeL19 ---------GK----------- -----DC-----DC-------- WBR-----DMC--------WBL ---MC(AMC)----MC------ AMR----------------AML --------ST------------ ESKİŞEHİRSPORLA LİDERİM ŞU ANDA...