Merhaba arkadaslar, herkezin bildigi PES 2008 cok takilma oluyor.
Bazi arkadaslar bu cözümü söyle cözmüsler oyunda seyirciyi kapama Patch yapmislar ve böyleliklen 25% oyun daha iyi calisiyor.
Ekran karti ve Systemi iyi olanlar kesiniklen High oynuya bilirler.
Zaten PES 6 bu yüzden seyirci yoktu.
Online de bu Patch oluyormu diye sormayin o kadarini bilmiyorum.
Bu link indirebilirsiniz ve anlatimda var.
IYI OYUNLAR ;)
http://downloads.gamingaccess.com/index.php?file_id=14966