derbi maçlarda trübün nasıl dolacak ve de lig maçlarını gece nasıl yapabiliriz
özellikle bilen arkadaşlar hangi dosyayı değiştirirsek gündüz yerine gece maçları olur bunu düzeltebileceğimiz data dosyası warmı ne olur yardımcı olursanız sevinirimmm!!!
saygılarımla...