Orjinal Mesajı Yazan: enbuyukbesiktas
agassa bende çıkmadı.her türlü yazdım ama...:(
evet bazen bendede oluyor. bende bjk deyken bulamamaıştım. kusura bakma.
ama cadiz diye 2. lig takımına almıştım.
o zaman volkan babacan ı al.
başkası aklıma gelmiyor.