Burak07.Gfb Arkadaşlar , maç oynarken korner oluyor ve ardından da gol ama golü atan faul yapmış ya da tekrar bir gol atıyorum ama bu seferde ofsaytmış ama herr maş aynı şey bıktım yaw
Muhammedadam Evet bu durum çok can sıkıcı istisnasız her maç oluyor bu kornerden veya faulden gol nadiren oluyor
RetRo_80 ya birader bu oyun harbiden çok sorunlu yaaa benimki 8.0.1 ama her maç mutlaka bir golüm iptal oluyor artık alıştım ne yapalım yeni sürümü daha çıkmasını beklicez artık
denizgfb23 walla çoğu maçta bende aynı sorunla karşılaşıyorum :D ama her maç penaltı da çalıyorlar :D alıştım artık :D
EgmN valla yha bu ne bıktm her maç eksiksiz oluo banada çok kötü bi sorun bu fm 2008in en kötü yanı da bu kornerden faul den çok zor gol olması hep ofsayt hep faul
erkofa bendeki de korsan ama bende hiç bir sorun yok hatta eskisinden daha da hızlı çalışıyo. (yalnız ben yükleyeli daha 4 gün oldu)
sincemcmv senin yerinde olsam hiç 8.0.1le kasmaz böyle devam ederdim çünkü zaten ben öyle yaptım yani aslında senin yerindeyim:)ben buna benzer bir başlık açmıştım kornerden gol atılamamasına ilişkin bir incele istersen başlık orta kafa gol şeklinde olacaktı ha neden 8.0.1 yükleme diyorum ben beğenmedim o yamayı maç kazanamaz duruma geldim saygılar.
ginobili arkadaslar bence bu oyunun guzelligi.elinizde kaliteli duran tpocular varsa catir cutur atarsiniz.mesela ugur yildirim mehmet topuz gibi...ben atiyorum valla acimiyorum hic ayrica duran top ayarlarinida yap derim.best header mi on dirakmi arka direkmi 6 pasa mi bunlari ayarlamadan zor atarsiniz zaten...