Ya arkadaşlar benim oyun ekran kartından dolayı low da oynanıyor ve ben çimleri hiç beğenmedim forumu araştırdım ve karma karışık bi hale gelmiş ve benim bu sorunumla kalan birsürü arkadaşımız var yarım edein lütfen!!
oyunu low da oynuyorum ve çimlerin değişmesini istiyorum en azından şekil bişey olmasada aynı türü modifiye edin daha gerçekci bi renkte olsun soluk yeşil çim nerde görünmüş lütfen bu işten anlayan varsa yardım etsin
ayrıca kadroları düzenleyebilecek bi güncelleme varmı haberi olan varsa bekliyorum ....
şimdiden teşekürler..