03Gs1905 Toraman'a verilen kartı yersiz gördüm.Direk kırmızı biraz ağır kaçtı.Bence M.Yıldız kendini bıraktı..
LuNaT1C Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Toraman'a verilen kartı yersiz gördüm.Direk kırmızı biraz ağır kaçtı.Bence M.Yıldız kendini bıraktı.. Direk kırmızı(balili için demediysen ağam) İbrahim'e çıkmadı zaten.2. sarıdan atıldı o.
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Toraman'a verilen kartı yersiz gördüm.Direk kırmızı biraz ağır kaçtı.Bence M.Yıldız kendini bıraktı.. Direk kırmızı ağır kaçmadı bence, hakem hatalıydı:) Çünkü dediğin gibi yere attı kendini Mehmet Yıldız hakem de çakmayınca son adam olan Toraman'ı direk attı. Orjinal Mesajı Yazan: LuNaT1C Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Toraman'a verilen kartı yersiz gördüm.Direk kırmızı biraz ağır kaçtı.Bence M.Yıldız kendini bıraktı.. Direk kırmızı(balili için demediysen ağam) İbrahim'e çıkmadı zaten.2. sarıdan atıldı o. İbrahim'e diyo Gürhan Abi ve direk kırmızı çıktı İbrahim Toraman'a:)
03Gs1905 Yaw maçı tam anlamıyla izleyemedim.Elektirikler gitti bizim burada.Televizyonu bir açtım izliyorum dakkasına Toraman kırmızı gördü.Ayrıca o barajı kuran BJK defansını da tekrar tekrar tebrik ediyorum.Rüştü arkada yırtınsın dursun "Topu göremiyorum" diye.. BJk(izlediğim bölümdeki futboluyla) kaybetmeyi haketmiş gibiydi..
Misery_Lq Sinan Engin,"Tribündeki hiç kimse benim kadar Beşiktaşlı değil" sözünü sarfetti.. Biz bunu göremiyoruz ama,neyse.. Battıkça batıyo zaten,taraftarı hepten aldı karşısına..
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: Misery_Lq Sinan Engin,"Tribündeki hiç kimse benim kadar Beşiktaşlı değil" sözünü sarfetti.. Biz bunu göremiyoruz ama,neyse.. Battıkça batıyo zaten,taraftarı hepten aldı karşısına.. Aşmış kendisini desene??Sinan geldi BJK bitti.Geldiği gün demiştim.Bjk'li arkadaşlarım yok olmaz demişlerdi..
ŞANLI_ Eğer koskaca BJK'den Bobo ve Delgado dışındakiler yalan diyebiliorsanız, bu demek oluyor ki yönetimin yaptıgı transferlerin büyük bi bölümü yanlış. Sanırım buna karşı çıkanda yok. Bu BJK yönetimi değişmediği sürece hiçbir şekilde çıkışa geçemez Bjk. Zaten Serdar Bilgili zamanındaki yönetim bi daha asla gelmez çok kaliteli isimler vardı.. Bu saatten sonra tek çare yönetimin değişip 3-5 haftalık bekleme süresi. çünkü yönetim değişince direk takım değişcek diye bişey yok teknik direktör değil sonuçta, ayrıca Ertugrul Sağlam bu takıma geldiği andan itibaren transferlere karışıp bu oyuncular geldiyse onunda gitmesi mantıklı bana göre. ama ben öyle oldugnu değilde yönetimin liste çıkarıp ordan transfer yapma zorunluluğu oldugunu sanıyorum. Neyse maçla ilgili bişey sölenmemeleri BJK yenseydide aynı şeyler düşünülürdü ama ben yazar mıydım bilmiyorum.
Peshayat Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo Eğer koskaca BJK'den Bobo ve Delgado dışındakiler yalan diyebiliorsanız, bu demek oluyor ki yönetimin yaptıgı transferlerin büyük bi bölümü yanlış. Sanırım buna karşı çıkanda yok. Bu BJK yönetimi değişmediği sürece hiçbir şekilde çıkışa geçemez Bjk. Zaten Serdar Bilgili zamanındaki yönetim bi daha asla gelmez çok kaliteli isimler vardı.. Bu saatten sonra tek çare yönetimin değişip 3-5 haftalık bekleme süresi. çünkü yönetim değişince direk takım değişcek diye bişey yok teknik direktör değil sonuçta, ayrıca Ertugrul Sağlam bu takıma geldiği andan itibaren transferlere karışıp bu oyuncular geldiyse onunda gitmesi mantıklı bana göre. ama ben öyle oldugnu değilde yönetimin liste çıkarıp ordan transfer yapma zorunluluğu oldugunu sanıyorum. Neyse maçla ilgili bişey sölenmemeleri BJK yenseydide aynı şeyler düşünülürdü ama ben yazar mıydım bilmiyorum. zaten yapilan transferleri Yonetim Onayliyo Bjkde..Ertugrul Saglam belki Kendi istemesiyle 1 futbolcu alinmistir.. hep yanlis kararlar verdiler..malesef bizi bu duruma getirdiler..
Tomas Rosicky higuain, delgado harikaydı.bobo,rico,i.kaş iyi oynadı. yozgatlı ve tandoğandan bjkye fayda yok diatta'nın yaptığı hata kendisine yakışmadı. ama bir kez daha hakemler sağolsun bjk penaltı atacakken ikinci golü yedi.bu gidişle gs kesin şampiyon
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: atierol higuain, delgado harikaydı.bobo,rico,i.kaş iyi oynadı. yozgatlı ve tandoğandan bjkye fayda yok diatta'nın yaptığı hata kendisine yakışmadı. ama bir kez daha hakemler sağolsun bjk penaltı atacakken ikinci golü yedi.bu gidişle gs kesin şampiyon gs şampiyon olabilir ama fbde şuan çok iyiye gidiyor.gruptan çıkacak:)bence şampiyonluk kapışması fb ile gs arasında olur:)
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: atierol higuain, delgado harikaydı.bobo,rico,i.kaş iyi oynadı. yozgatlı ve tandoğandan bjkye fayda yok diatta'nın yaptığı hata kendisine yakışmadı. ama bir kez daha hakemler sağolsun bjk penaltı atacakken ikinci golü yedi.bu gidişle gs kesin şampiyon Higuain'le Delgado harika değillerdi, sadece iyilerdi. Hakeme laf atacaksan Toraman'ın kırmızısından dolayı laf at. Maçı izlemediğin açıkça belli oluyo. Bobo orda topa vuramadı sonrada kendini direk yere bıraktı, Sivaslı oyuncunun futbolun oynanış kuralları dışında hiç bi müdahelesi yok izlersen o pozisyonu. Kaleciyle karşı karşıya topa vuramamyı kendisine yakıştıramayıp bıraktı yere kendini sanırım Bobo, sonrada gol geldi.
bart_ Ne penaltısı, haklı/haksız vermemesine sevindim, yenilgimize de sevindim. Artık yönetimin elinde hiç bir kozu kalmadı. Rize Fener Liverpool Sivas Hepsinden puan kaybettik..
Tomas Rosicky Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Orjinal Mesajı Yazan: atierol higuain, delgado harikaydı.bobo,rico,i.kaş iyi oynadı. yozgatlı ve tandoğandan bjkye fayda yok diatta'nın yaptığı hata kendisine yakışmadı. ama bir kez daha hakemler sağolsun bjk penaltı atacakken ikinci golü yedi.bu gidişle gs kesin şampiyon Higuain'le Delgado harika değillerdi, sadece iyilerdi. Hakeme laf atacaksan Toraman'ın kırmızısından dolayı laf at. Maçı izlemediğin açıkça belli oluyo. Bobo orda topa vuramadı sonrada kendini direk yere bıraktı, Sivaslı oyuncunun futbolun oynanış kuralları dışında hiç bi müdahelesi yok izlersen o pozisyonu. Kaleciyle karşı karşıya topa vuramamyı kendisine yakıştıramayıp bıraktı yere kendini sanırım Bobo, sonrada gol geldi. higuain pres yaptı asist yaptı yapması gerekenleri yaptı topu bırakıp arkadan omuz koymak faul deil demi:mad:
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: atierol Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: atierol higuain, delgado harikaydı.bobo,rico,i.kaş iyi oynadı. yozgatlı ve tandoğandan bjkye fayda yok diatta'nın yaptığı hata kendisine yakışmadı. ama bir kez daha hakemler sağolsun bjk penaltı atacakken ikinci golü yedi.bu gidişle gs kesin şampiyon Higuain'le Delgado harika değillerdi, sadece iyilerdi. Hakeme laf atacaksan Toraman'ın kırmızısından dolayı laf at. Maçı izlemediğin açıkça belli oluyo. Bobo orda topa vuramadı sonrada kendini direk yere bıraktı, Sivaslı oyuncunun futbolun oynanış kuralları dışında hiç bi müdahelesi yok izlersen o pozisyonu. Kaleciyle karşı karşıya topa vuramamyı kendisine yakıştıramayıp bıraktı yere kendini sanırım Bobo, sonrada gol geldi. higuain pres yaptı asist yaptı yapması gerekenleri yaptı topu bırakıp arkadan omuz koymak faul deil demi:mad: Tamam iyi oynadı işte Harika deil. HAdi canım arkadan omöuz koymakmış. Topu bırakmadı ztn top onda değildi. Bu faulse fb maçındaki gol için hiç konuşma o zaman. Gökhan Gönül'e yapılanla çok benzer bişe. İkiside kendini yere attı.
Tomas Rosicky HAdi canım arkadan omöuz koymakmış ne yaptı ya hiç dokunmadı zaten Gökhan Gönül'e yapılanla çok benzer bişe. İkiside kendini yere attı. ikisinin ne alakası var:confused: :mad: şu konuyu kapatalım
Tomas Rosicky cesc abi senden özür diliyorum :o :( o pozisyonda sivaslı arkadan ayağıyla bir müdahale yaptı bunu farketmiştim ama ligtv pozisyonun tekrarını fazla göstermedi sabah bir spor yazarı omuz koydu deyince benim aklımda da öyle kaldı affedersin ama faulün yine de arkasındayım:)
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: atierol cesc abi senden özür diliyorum :o :( o pozisyonda sivaslı arkadan ayağıyla bir müdahale yaptı bunu farketmiştim ama ligtv pozisyonun tekrarını fazla göstermedi sabah bir spor yazarı omuz koydu deyince benim aklımda da öyle kaldı affedersin ama faulün yine de arkasındayım:) Yok be ne özürü. Herkes kendi görüşünü paylaşıyo forumda özüre gerek yok:)