akanzi_99 YA BEN PES 2008 YUKLEDİM AMA DAHA DİER İŞLEMLERİ VAR OYUNU AÇARKEN ŞOYŞE DİOR NOT FOUNDS DİE BANA YARDIM EDERSENİZ SEVİRİRİM:d