fb_ferhat66 Pes 2008 aldım oyunu medium da oynayamıyorum oynabilen varsa yardımcı olsun yamalar bölmüne baktım bişe bulamadım hiç bi türlü olmuyor naıl düzelecek bu iş anlamadım Ekran kartım : Geforce Fx5700Ve Ram : 1 Gb İşlemci : Pentium 4 Cpu 3.00 Ghz
yzgn ekran kartı 128in üstünde veya 512nin üstünde olması gerekiyo bende oynuyamıyorum :( burasıda kötü yönü :(
fb_ferhat66 Ekran kartım : Geforce Fx5700Ve 256 Mb Ram : 1 Gb İşlemci : Pentium 4 Cpu 3.00 Ghz böle ama medium oynayamıyorum
bulkane Sanırım medium be high detay ı seçmene izin vermiyor uyaıyor maalesef ekran kartın istenen özellikleri desteklemiyor. Bende 256MB FX5500 var demosunu mediumda biraz kasarak oynamıştımSanırım senin kartın modeli daha yüksek sorun olmaması lazım.Bazen çok isi sistemi olanda bile sorun çıkabiliyor.Oyunun başka bir kopyasını dene derim nvidia nın sitesinden 167.0 forceware son sürümü denemen gerek.
FeneRli38 bende oynayamıyorum ekran kartı alacağın ge force 8400gs 256(512) o zaman olur herhalde high da çalışır İşalemci:intel pentium 4 3.20 ghz Ram:1250mb ekran kartı:ASUS A9250 (2005 te çıkan ilk 256 lardan)
onnur 128 mb ekran karıyla mediumda oynayabilrisin ancak ekran kartın pixel shader 2,0 ve üstü olucak..
kadirak internetten pes2008 için kitserwer indir rarlıysa ekrana çıkart kitserweri oyunu içine at program filesdeki