TuNdRaLoWeR **arkadşlar ben şu anda portoyum..bütçem süper lucho gonzalezi 25 mn dolara sattım..yazdığım üçlüden kimi almamı tercih edersiniz bnm gönlüm agüeroda ama birde sizlerin fikrini dinlemek bana biraz yardımcı olur diye düşündüm?**
c.ronaldomer bence patoyu :cool: al diğerlerinden genç ben manchester united'ta manager bitirdim patoyu almıştım bitene kadar mırakmadı agüeroyu almıştım 3-4 see kala bıraktı
TuNdRaLoWeR agüero dimi eet alıorum bide bi yardım istediğim bi konu daha war açtım o konuyuda bi onada bakın beyler ya:D :p
CRNL Oyunda agüeroyu mükemmel yapmışlar. oyundaki en iyi oyunculardan birisi. ayrıca bi farklılık var oynayış tarzında(özelliklerinden dolayı). ama agüeroyu almak için en aşağı 50 milyon doları (hatta dahada fazla olabilir) gözden çıkarman gerekmekte.
7_ronaldo_7 tabiki agüero ben atletico madridi yönetiyorum harikalar yaratıyo ama paraya kıycan onun için:D
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: CRNL Oyunda agüeroyu mükemmel yapmışlar. oyundaki en iyi oyunculardan birisi. ayrıca bi farklılık var oynayış tarzında(özelliklerinden dolayı). ama agüeroyu almak için en aşağı 50 milyon doları (hatta dahada fazla olabilir) gözden çıkarman gerekmekte. at.madrid çok para kazanır agüerodan.hatta 1-2 sene satma daha gelişsin 100 mn'ye bile satılır.zengin olunur:D