yalcinreis merhaba beyler.ya benim pes de seyirciler gözkmüyo ya.sadece bendemi gözkmüyo yoksa baska gözükmeyen arkadaşlar var mı?yardımcı olursanız sevinirim. yada pc demi bi sorun mu var. pc min özelikleri:P.4 3.0 1 gb ram ati 256 mb ekran kartı
colin_1907 arkadaşım low'da oynuyosun heralde low'da oynayınca malesef seyirciler gözükmüyo mediumda biraz bozuk gözüküyo heralde high'tede net bi şekilde gözükür...
yalcinreis ewet low da oynuyorum ama diğer medium yada high i seçemiyorum hata veriyor.ekran kartım mı desteklemiyo acaba?olabilir mi?ekran kartım ati 9250 256 mb.yardımcı olursanız sevinirim.bıktım artık seyircisiz maç oynamaktan ya.
hhyx yapacak tek şey ekran kartını değiştirmek .low'u bırak mediumda bile seyirciler kötü eğer düzgün olsun diyorsanız high ta oynayacaksınız veya etraf görüntüsüne aldırmadan sadece saha ile ilgilenip low'a devam edeceksiniz.
catalniyazi 3d analyze diye bi program var bende mx ekran kartı olmasına rağmen oyunu çalıştırdı settingsi highe getirebilirmi
bulkane Orjinal Mesajı Yazan: catalniyazi 3d analyze diye bi program var bende mx ekran kartı olmasına rağmen oyunu çalıştırdı settingsi highe getirebilirmi Hayır arkadaşım o 3d analyzer sadece oyunla ilgili belli performans artışlarını yapıyor belli bir-iki ayar yapıyor o kadar yoksa yüksek detaya izin vermeyen kartı yüksek detayda oynatmak gibi bir işlevi yok .Kartın desteklemiyorsa yapabilecek birşey yok maalesef.
catalniyazi stadyum patchi falan yapamazmısınız saha çok dandik :D biri yapsa keşkede adam gibi maçlarımızı yapsak
alkanweb ben.m psnin özelliklere 4.0 4 çekirdek işlemci 8 gb ram 550 gb hardiskwar ikitaane yakşalık 1 terabayt 1024 paylaşımlı nividia ekran kartım war özellikler güzeli ama pes highda oynuyamıyorum mediumda oynayabilliyorumsade nedeni ne olabilir arkadaşımın pc 4 p 2,6 256 ram 256 ati ekran kartı war o rahatlıkla oynuyo