GS77 karşı taraf frikik çeksin ben de barajı ayarlıyım die uğraşıyorum ama sarı kart yiye yiye adam kalmıo maçta ve baraj sayısını da ayarlayamadım lütfen bi yardım edin arkadaşlar???