colin_1907 arkadaşlar bendeki pes 2008'de rs_f rs_g rs_i rs_s dosyaları yok acaba bu dosyaların ne işe yaradığı hakkında bi bilgisi olana rakadaşlar varmı?...
ygtcann Orjinal Mesajı Yazan: colin_1907 arkadaşlar bendeki pes 2008'de rs_f rs_g rs_i rs_s dosyaları yok acaba bu dosyaların ne işe yaradığı hakkında bi bilgisi olana rakadaşlar varmı?... evet sound dosyaları f(fransızca) g(almanca) i(italyanca) s(ispanyolca) ama ingilizce de oynadıımız için bunlara gerek yok bence harddiskte fazla yer yoksa bunları sil bence