Arkadaşlar selam,
2002 den beri pes oynarım, müthiş oyunlar gördüm (pes 3, iss , pes 4 gibi), kötülerini de gördük ( pes 5 gibi ) ama PES 2008 kadar rezaletini görmedim.
PES 2008 i high settings ve en yüksek çözünürlükte, top player da yaklaşık 100 maç oynadıktan sonra kendi adıma PES 6 ya devam kararı aldım..
Siz sevgili patch maker larımızdan ve pes severlerden aynı şeyi düşünenler var ise
bence PES 6 üzerinde patch yapıp bu oyunu güzelleştirmeye devame dip PES 2009 u ümitle beklemeliyiz..
Malesef ilk defa KONAMİ bizi hayal kırıklığına uğrattı !!!
Sabırla okuyanlara teşekkürler...