Orjinal Mesajı Yazan: Marty
adam gibi oynayın, yenilin sonra ne yapacaksınız yapın.. iyi oynamayınca sucu başkasına atmak kolay..
kayseride fener nasıl veya bjk sivasa karşı nasıl oynadı? hakem hataları var tamam ama iyi oynamadıktan sonra otomatikman oklar hakeme çevriliyor..
mesela gençler maçında lincoln'ün hayatta kaldığına şaşırdım.. ama iyi oynadık, hakkettik kazandık..
Bu maçta Gs 1-0 öne geçse ve Song maçta haksız yere iki sarı kart görüp oyundan atılsa Gs bu maçı kazanabilir miydi?
En önemli adamalarından biri ve mevkii itibariyle en önemli adamın, bir deplasman maçında ve maçın 20. dakikasında haksız yere iki sarı kart görüyorsa sen nasıl iyi oynayabilirsin ki?
Hakem haksız yere senin stoperini oyundan atıyorsa ve aynı pozisyonlarda taktir haklareını rakip takımlardan yana kullanıyorsa senin yapabileceğin birşey kalmıyor.