tuki07 arkadaşlar ben ati x1650 kullanıyorum ama se mi pro mu xt mi bilmiyorum.görüntü ayarlarında aygıt yöneticisinde fln sadece radeon x1650 series yazıo.yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
tuki07 ya lütfen yardım edermisniz gerekli gereksiz her konuya mesaj yazıosunuz bi fikir vermiosunuz şurda
bandobras ne kadar sabırsızsın sen öyle....X serisinde bildiğim kadarıyla öyle bişey yok yalnız HD die özellikleri var o kadar