arkadaşlar forumu dolaştım rast gelmedi..
üsüste 3 yıl şampiyonlar ligi finali oynadım 80.000 kişilik stadtta
1 tane tarfatra yok diger lig maçlarında tribunu daha yarısını dolu görmedim yer yer boşluklar var nedeni
nedir acaba ekrankartı mı?
yoksa yamayla halledebilirmiyiz.. taraftar olmayıncada oyundan zevkte alınmıyor!!!