shtr54 Arkadaslar yanlıslıkla 2008yerine 2007nin seslerini indirmistim fakat attıgımda sesler calısıodu acaba bendemi yanlıslık var yoksa sansmı .gfb taraftar sesini indirdim.Gol atınca falan fenerin stadında caLAN muzik falan calıo acaba spikerde calısırmı denemek lazım
BLACK EAGLE5 arkadaşlar kesinlikle denedim ve oldu dosyalar bölümünde yeralan (3 Büyükler Taraftar Sesleri, FIFA 07 Çarşı Patch v1, FIFA 07 Çarşı Patch update v1 by ÁĸЯΑΡ yamalar) fifa07 için AKRAP arkadaşımızın yaptığı bütün tezahurat yamaları fifa08 içinde aynen çalışıyor yalnızca yamayı yüklerken C:\Program Files\EA Sports\FIFA 08 klasörüne yamayı yükleyin ok iyi oyunlar:)
erkutbar + FIFA 08 Fenerbahçe & Beşiktaş Taraftar Sesleri bende bu yamayı indirdim dosyalar kısmından, fakat, kurduktan sonra nezaman oyunu kapatacak olsam, kilitleniyor, reset atmak zorunda kalıyorum... bu konuda bilgisi olan var mıdır..
BLACK EAGLE5 ARKADAŞLAR ÖNCEKİ MESAJIMDA FİFA07 TEZAHURATLARI FİFA08 İÇİN OLDU DİYE YAZDIM 3 MAÇTAN SONRA OYUN KİLİTLENDİ SİZ YİNEDE ORJİNAL FİFA08 TEZAHURAT YAMALARI ÇIKANA KADAR BEKLEYİN OK