Tomas Rosicky q+d ile yerden arkadaşına at top gelir gelmez vur http://img89.imageshack.us/img89/2724/ssqn2.th.png ya da q+d+(kale ne taraftaysa ona göre yön tuşu(sağ ya da sol)) http://img89.imageshack.us/img89/268/uyog1.th.png
White Albatros Orjinal Mesajı Yazan: atierol q+d ile yerden arkadaşına at top gelir gelmez vur http://img89.imageshack.us/img89/2724/ssqn2.th.png ya da q+d+(kale ne taraftaysa ona göre yön tuşu(sağ ya da sol)) http://img89.imageshack.us/img89/268/uyog1.th.png >Bilgiler için sağol
shark1907 Orjinal Mesajı Yazan: karakas_abdu Orjinal Mesajı Yazan: cangele9 yardımcı olursanız sevinirim Shift ile falso verilerek shift le faso yu da ilk duyuyom shiftle top daha hızlı düz-sert gider. kornere gelince fifa08 de kornerden gol atılmaz fifa07 değil :D
Sweetzer0 Kornerden Direkt Gol Mevcut Arkadaşlar Yakında Yeni Bir Videom Gösterime Girecek Sadece Korner Gollerinden Oluşan Ayrıca Döküman Ve Ayrıntılarıda Barındıracak Bir Başlıkla Beraber Yayınlayacağım Şimdilik See You Later !..
sedoist sen bilmiyon diye yoktur ayrıca falso için q shift e falan gerek yok.korneri kulanırken ayağının içi kaleye dönük bi futbolcu seç,oyuncuyu sahaya doğru çevir hafif.ekranın sığdığı görüntü yeri ile kale direği arasında çoz az bi boşluk kalsın,sonra yön tuşlarından ileriye ve topun gitmesini istediğin yön tuşuna bas ve hemen d ye bas birkaç alıştırmadan sonra kaleye tutturursun ee ondan sonrada gol gelir zaten.Not:henüz 1 tane atabildim oda öndirek oyuncusuna çarptı ve geçti atabildiklerim olursa kaydeder gönderirim.ama fifa 2007 den daha zor olduğu kesin
dusau http://www.youtube.com/v/7adVNSEIDHM>http://www.youtube.com/v/7adVNSEIDHM type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> al sana kornerden gol...
Sweetzer0 dusau paşam bu nasıl bir çekimdir ... uçuyor admalar sanki koşmuyor :D video arşivimin 2.si Sadece Kornerden Goller iyi seyirler http://www.youtube.com/v/eRSW-Vn2UZU>http://www.youtube.com/v/eRSW-Vn2UZU type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Anlatımı Gayet Basit Onuda Kendi Forumuma Yazıcam ...
Mythe BEN KORNER SIRASINDA D YE SONA KADAR BASIP ÜST OK VE SAĞ YADA SOL TUŞLARINA BASIYORUM.. MESELA SAĞDAN KORNER ATIYOSAM SAĞ OK VE ÜST OKA BASIYORUM ...10 TANEDEN 3 Ü GOL OLUYO EN AZ 50 GOL ATTIM ÖLE..