saydam http://dl.konami-europe.net/PES2008Patch1_10.zip Konami sonunda resmi bir yama yayınladı daha önce verildimi bilmiyorum ben yeni indirdim ve kurdum neleri etkiledigine henüz bakamadım.
eylema91 G:\ProEvolationSoccer2008.msi. bunu içeren bi hata mesajı werio kurulum sırasında.ne yapmam gerkli acep.
zeus_87 http://soccercenter.net/forum/konu/95060/PES-2008-icin-ilk-yama-yayimlandi daha önceden vermiştim.
saydam Orjinal Mesajı Yazan: zeus_87 http://soccercenter.net/forum/konu/95060/PES-2008-icin-ilk-yama-yayimlandi daha önceden vermiştim. AFFERİM SANA !!!!