**abi Seria nın üstünr yapma şu süper ligi kötü oluyo yani oyun full gidiyo nerdese menüler işide tmm ama hanngi resimi koyıyım süper lig 2.lig yabancı oyuncu bu arada söliim Lig menülerini bitirdim ama şu an kocaelideyim oy yüzden yapamam bide ya formalar aynı olcak demi?**