can0303 arkadaşlar lincoln city resimine inanmayın be ssaf mısınız yalan kensisi adamları güçlendirmiş bize yutturcak sanki
Neo Orjinal Mesajı Yazan: can030303 arkadaşlar lincoln city resimine inanmayın be ssaf mısınız yalan kensisi adamları güçlendirmiş bize yutturcak sanki Arkadaşım bugün asabiliğin üzerinde herhalde. Moderasyon istiyor canın galiba.
Lucas_47 **kardeş bende aldım bu takımı çok güzel bir takım ve şuan ingiltere premier ligindeyim 1.sıradayım menejerin bitmesine 4-5 yıl var bu takımı önerdiğin güzel oldu hep aynı takımlarla maç yapmaktan gına geldi sağol kardeş....**
5376665717 bende bu takımdayım şuan 5 yıldızlı takım 1 milyar euro'm var bir tek parada hile var şuan coca league 2 de birinci sıradayım