Orjinal Mesajı Yazan: saydam
Orjinal Mesajı Yazan: colin_1907
e+q+w ilede oluyo arkadaşlar genelde defansın arkasına aşırtma paslar olarak kullanıyorum ben ama...
aşırtma gol diyor pas degil :S
arkadaşım ben öylede aşırtma gol atabiliyorum o şekilde genelde pas olarak kullanıldığını biliyorum ama ben atabiliyorum o şekilde gol dene belki senda yaparsın :D