mesutsahin10 Benim gibi derdine çare bulunamayanlar buraya yazsınlar diğer topiklerde hiç cevap veren yok belki yoğun olursa bi cevap gelir arkadaşlardan. Evet şu "hata raporu" olayının çaresini bilen varsa bizimle paylaşsın lütfen...
aemreb ekran kartından yada sanal bellekten hata raporu verebilir ekran kartını güncellemek zorunda kalabilirsin
mesutsahin10 hayır dostum demosu sorunsuz çalışmıştı. 128 mb radeon 9800 pro. ram 512. işlemci p4 2.80 bi sorun yoktu ama işte full sürüm çalışmıyor bi kaç kişide daha olmuş ama hala bi çözüm yok.
TurkishShadow Malesef oyun içi kilitlenme sorununu hala çözemedim birkaç maç yapmıyor ardından her maç yapıyor .
onur_07_54 bnm de bi sorunum war master ligde 1 maç yapıom mac bitiyo ondan sonra menü gelmio n yapmam gerek
colin_1907 arkadaşlar ekran kartınızı mutlaka güncelleyin kaliteyi low'a getirin master league için ise img klasöründeki cs_0 klasörünü kopyalayın kopyalanan klasörün adıbı cv olarak değiştirin birde replaylarda falan donmayı önlemek için System Settings girip sound settings'den en üstteki "Yes" seçeneğini "No" yapın...
mesutsahin10 colin_1907, peki oyunu açarkenki verdiği hata raporuyla ilgili bişey biliyor musun kardeş ?