arkadaşım çözümü var kolay ama saçma
neyse şimdi sen joistiğin varsa onu tak oyunun kurulu olduu yerde settings varya oradan
controller 1 e yap oyuna gir bu kadar klavyeylede oynarsın joistik 1 deyken kayıt sormuyo başka
bir çözümü varsa bilmem bende bunu bir yorumda okumuştum hadi kolay gele :cool: