berkqhack Arkadslar ben bjk nin 3. yılındyım heryıl turkcell super lıg ve normal turkıye kupasınıda aldım benım sozlesmem bıtınce neden hıc bır klup bana teklıf etmıyor? yani daha ne yapmam lazım kı bana buyuk klupler teklıf etsein_?
nouman21 kardes oyle teklif gelmez ama haber gelir bi takımın menajeri kovulunca senin hakkında haber cıkar sende istedigine yada istemedigine göre yorum yaparsın... bildigim kadarıyla :confused: :confused:
D.V.S 7 **nouman21 arkadaşıma katılıyorum. Bir başka takımın menajeri kovulduğunda sana bir mesaj gelir. Ona olumlu cevap vermen lazım...**
C.R7 arkadaslar teklif geliyor ama sen avrupada basarı yakalamadıgından avrupanın büyük klüblerini çalıstıramazsın sıradan takımlar çalıştırabilirsin..
stormburak Bende beşiktaşla oynarken avrupada uefa da final oynamıştım onun dışında şampiyonlar liginide çeyrek final oynamışlığım vardı roma'dan teklif almıştım hiç düşünmeden gittim sonra Türkiye Milli takımından da teklif geldi.
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: berkqhack bunun icin ıstıfa etmemızmı gerekıyor yoksa kontratım devam ederkende teklıfler glıyormu?? istifaya gerek yok.teklif geldimi kabul ederses direk o takımdasın:)