ygtcann oyun bence yine muhteşem ama çok fazla sakatlık oluyo ve çok kart görüyorum bir maçta 3 oyuncumun sakatlandıı bile oluyor
Madd.Dogg abı bır kac ekran goruntusu yukleyebılırmısınız gercekten merak edıyorum mac motorunun cok ıyı oldgunu duydum dıger yonlerıne gor FM 208 den ne farkı war ??
ygtcann fm den ve diğer manager oyunlarından en büyük farkı maç oynanaırken aynı normal fifa 08 gibi olması oyuncuların ama bekle bakalım maç motorundan bi kaç ss koymaya çalışacam :D
Ballthang Oyun motorunda farklılık yok ama şutları biraz daha gerçekci ve paslarıda öyle.Geri kalan diğer şeyler de güzel.
nereid_titan herseyiyle mukemmel bır oyun düsünsenize taraftarlara bedava bılet verıyorm deplasmana gıderken otobus kaldırıyorum bedava tren kaldırıyorum:) ben beşiktaşım fenerle bursa deplasmanına 20 otobusle 1 tren kaldırdım ve halıyle bana ayrılan trıbun full oldu :)
hakaneren sakatlıkları önlemek için hile yapmışlar. EA SPORTS/Fifa Manager 2008/fmdata/parameterfile-Injuries dosyasını aç oradaki şu paragrafı alttaki gibi yaz.(normalde hepsi 0-no 1-yes di.ancak hepsini 1-no 0-yes e çevirmen yeterli) The data fields are: // ID - Name // Goalie Injury 1-no 0-yes // Injury Valid for game only 1-no 0-yes // Injury time in days // Injury probability // Knee injury 1-no 0-yes // Ankle injury 1-no 0-yes // Muscle injury 1-no 0-yes gfblee26 dünyada gördüğüm en süper managerlik oyunu claytoon MANYAQ bir oyun her gün bu oyunu oynuorm ama fm 2008 deki gibi transfer yapılmıo her istediin futbolcu neden alınmıo _AYDIN_ ama artık sıkmaya basladı. ozan87 Bencede sıkmaya başladı Cristiano R. Oyun güzel. Ayrıca sıkmaya başladı diyen arkadaşlarımıza kariyer modda sık sık takım değiştirmayi öneririm _AYDIN_ ondan sıktı. tomasivok çok güzel bi oyun ama genellikle lig başlamadan millet sıkılıo sinanberksaglam bende bugün aldım deniyeceğim 7 cd çok değil de mi? sinanberksaglam aldım baktım şifre felen tmm da autorun kapaıyor ya Sonraki Sayfa »
claytoon MANYAQ bir oyun her gün bu oyunu oynuorm ama fm 2008 deki gibi transfer yapılmıo her istediin futbolcu neden alınmıo
Cristiano R. Oyun güzel. Ayrıca sıkmaya başladı diyen arkadaşlarımıza kariyer modda sık sık takım değiştirmayi öneririm