herkese iyi günler arkadaslar sorunum su olcaktı :
Bazen dewre aralarında oyun donuyor. ve oyundan cıkmak zorunda kalıyorum. masterligde de basıma cok gelıyor bunun bi cozumu war mı baya arkadasımda da bu sorun war
yardım edersenız sewınırım herkese kolay gelsın
soccernet rulaz :D