ya arkadaslar herkese selamlar öncelikle.. fifa'yla ilgili yamalarda pek bilgim o yüzden pekcok kisiye bu soru sacma gelebilir, ama sadece evet veya hayir deseniz bile yeterli simdilik..
fifa2008'in ps2 versiyonuna yama yapilabiliyor mu? yani bahsedilen programlari kullanip, grafiklerle falan editleme yapabiliyor muyuz? yoksa yamalar sadece PC icin mi gecerli?
yardimci olursaniz gercekten cok sevinirim..