hayal kırıklığı oyun.fifadan özenti war.sahalar top sürmeler şutlar hepsi fifaya özenilmiş.konami orjinalliği bozmuş.çok kalitesiz bir oyun oldu bence.kaleciler çok salak kornerden bile gol atıyorum en üst seviyede bile kolay oyun ki hep en üstte oynarım.